The real red shoes

The real red shoes

Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Ψάχνοντας, γυρνώντας, χαλώντας τη γραμμή του ορίζοντα ΙΙΙ

Eπιστροφή

Χώνω τα πόδια μου βαθιά
μες το αφράτο χώμα
ένα πλούσιο καφέ
κουρνιάζει στη ψυχή μου
με γαργαλάει
με χαϊδεύει
με δροσίζει.

Πόσο θα ήθελα να βάλω τα πόδια μου
μέσα στο χώμα.
Να το νιώσω ανάμεσα
στα δάχτυλά μου.

Να τρέξει σα νερό
μέσα απ’ τα χέρια μου
Να μου πει
μείνε
Να μου πει
νιώσε
Να μου πει
υπομονή.

Θέλω να βάλω
και χέρια και πόδια
μέσα στο χώμα.
Να το πιάσω
και να μου φύγει.

Τότε θα νιώσω
τότε, τότε
ε τότε δεν ξέρω τι θα γίνει
μα θα νιώσω
κάτι τελοσπάντων... επιθυμητό.
Πλήρωση. Εκπλήρωση.
Επιτυχία.

Τουλάχιστον αυτό
είναι στο χέρι μου.
Ή έτσι νομίζω.
Δεν είναι δύσκολα τα
πράγματα από τη φύση τους.
Είναι στο χέρι μου και
τελείωσε.

Μ.Τ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου